Yllätä asiakkaasi kauniilla ja personoidulla kortilla
Kauniit ja puhuttelevat, käsin kirjoitetut kortit ovat vastapaino hektiselle ja usein pinnalliselle nykyviestinnälle. Esimerkiksi joulun aikaan on tapana muistaa tärkeitä asiakkaita tavalla, joka aidosti herättää tunteita. Silloin on hyvä unohtaa hetkeksi Instagram ja Facebook ja palauttaa mieleen, mikä on
Aineettomat lahjat kasvattavat suosiotaan, joten lahjakorttien laadukkaaseen konseptointiin ja painamiseen kannattaa panostaa
Aineettomien lahjojen suosio on noussut voimakkaasti viime vuosina. Esimerkiksi sanoilla “aineeton lahja” tehtiin joulukuussa 2018 jopa kolminkertainen määrä Google-hakuja muutaman vuoden takaiseen verrattuna. Yksi syy on tietysti ihmisten huoli muoviroskan määrän kasvusta. Tavaran sijaan yhä useampi haluaa muistaa läheisiään
Tyylikäs ja kestävä pakkaus on tulevaisuudessa yhä tärkeämpi edellytys menestyvälle tuotteelle
Kestävä, ekologinen ja tyylikäs pakkaus on olennainen osa houkuttelevaa tuotetta ja hyvää asiakaskokemusta. Pakkaus suojaa tuotetta ja tekee siitä kiinnostavan. Lisäksi verkkokaupasta tilattua tuotetta ei voida toimittaa vastaanottajalleen ehjänä ilman pakkausta. Pakkaus on ensimmäinen asia, jonka ostaja näkee ja
Kartonkipakkaus on ekologinen valinta
Muovin vähentäminen tuotteiden pakkaamisessa on ollut iso puheenaihe jo muutaman vuoden ajan. Olemme ilahtuneina seuranneet, kuinka etenkin kosmetiikka- ja elintarviketeollisuus ovat tuottaneet markkinoille uusia, ekologisempia pakkauksia, jotka vähentävät tuotteiden ympäristökuormaa. Kartonki taipuu monenlaiseen pakkaamiseen, ja se on uusiutuvista
Miten olemme auttaneet asiakkaitamme?
Yrityksen olemassaolon edellytys on se, että se auttaa asiakkaitaan. Ei se, että se myy asiakkailleen tuotteita ja palveluita. Jos pelkästään myy, silloin saa oikeasti myydä, eikä se ole koskaan mukavaa. Maailma on nyt vain mennyt sellaiseksi. Jos taas palvelee asiakkaitaan