Asiakirjakansioita ja postituskuoria tarvitaan edelleen moniin tarkoituksiin
Digitalisoitumisesta huolimatta kaikkea tietoa ei voida vieläkään käsitellä sähköisesti. Tietoturva, käytettävyys tai tiedon luotettava pitkäaikaissäilyvyys edellyttävät toisinaan yhä paperista ja kartongista valmistettujen kuorien, kansioiden ja koteloiden käyttöä. Jos tarvitset yhä kansioita tai kuoria, niin me Papermarkissa pystymme valmistamaan tarvitsemasi
Yllätä asiakkaasi kauniilla ja personoidulla kortilla
Kauniit ja puhuttelevat, käsin kirjoitetut kortit ovat vastapaino hektiselle ja usein pinnalliselle nykyviestinnälle. Esimerkiksi joulun aikaan on tapana muistaa tärkeitä asiakkaita tavalla, joka aidosti herättää tunteita. Silloin on hyvä unohtaa hetkeksi Instagram ja Facebook ja palauttaa mieleen, mikä on
Aineettomat lahjat kasvattavat suosiotaan, joten lahjakorttien laadukkaaseen konseptointiin ja painamiseen kannattaa panostaa
Aineettomien lahjojen suosio on noussut voimakkaasti viime vuosina. Esimerkiksi sanoilla “aineeton lahja” tehtiin joulukuussa 2018 jopa kolminkertainen määrä Google-hakuja muutaman vuoden takaiseen verrattuna. Yksi syy on tietysti ihmisten huoli muoviroskan määrän kasvusta. Tavaran sijaan yhä useampi haluaa muistaa läheisiään
Tyylikäs ja kestävä pakkaus on tulevaisuudessa yhä tärkeämpi edellytys menestyvälle tuotteelle
Kestävä, ekologinen ja tyylikäs pakkaus on olennainen osa houkuttelevaa tuotetta ja hyvää asiakaskokemusta. Pakkaus suojaa tuotetta ja tekee siitä kiinnostavan. Lisäksi verkkokaupasta tilattua tuotetta ei voida toimittaa vastaanottajalleen ehjänä ilman pakkausta. Pakkaus on ensimmäinen asia, jonka ostaja näkee ja
Kartonkipakkaus on ekologinen valinta
Muovin vähentäminen tuotteiden pakkaamisessa on ollut iso puheenaihe jo muutaman vuoden ajan. Olemme ilahtuneina seuranneet, kuinka etenkin kosmetiikka- ja elintarviketeollisuus ovat tuottaneet markkinoille uusia, ekologisempia pakkauksia, jotka vähentävät tuotteiden ympäristökuormaa. Kartonki taipuu monenlaiseen pakkaamiseen, ja se on uusiutuvista
Miten olemme auttaneet asiakkaitamme?
Yrityksen olemassaolon edellytys on se, että se auttaa asiakkaitaan. Ei se, että se myy asiakkailleen tuotteita ja palveluita. Jos pelkästään myy, silloin saa oikeasti myydä, eikä se ole koskaan mukavaa. Maailma on nyt vain mennyt sellaiseksi. Jos taas palvelee asiakkaitaan
Konseptointi – anna meidän kysyä ja auttaa
Olemme elokuusta 2018 alkaen tehneet yhteistyötä yritysryhmän kanssa, jossa voimme tarjota palveluitamme yhä uusille asiakkaille. On hienoa huomata, että 25-vuotias yritys voi ketterästi uudistua ja elää hyvillä mielin perinteisellä ammattitaidolla digitalisoituvassa maailmassa. Digitalisaatio ei ole meille uhka, vaan
25-vuotias Papermark nuoruuden voimissa – liikevaihto tuplaantuu ja palvelu laajenee
Kohta kolmekymppinen Papermark on nähnyt monta muutosta niin Suomen taloudessa kuin keskellä digitalisoituvaa maailmaa. Yhtiötä ovat kantaneet alusta asti asiakaskeskeinen toimintamalli ja ylpeys ammattitaidosta. Papermark on vuosien varrella palvelut niin matkamuistoalan yrittäjiä, hyväntekeväisyysjärjestöjä, suunnittelutoimistoja kuin julkisen hallinnon toimijoitakin. Luotettavana ja vakaana tunnetuksi